Heel blij met deze mooie samenwerking met Gemeente Roermond. Voor alle inwoners van Roermond is een abonnement ChatLicense nu ook gratis te krijgen.
Als gemeente vinden we het belangrijk dat onze jonge inwoners veilig de digitale wereld kunnen ontdekken. In de meerjarige aanpak om ouders en hun kinderen hierin te helpen, geven we een gratis jaarabonnement ChatLicense cadeau.
“Een steeds groter deel van het leven van kinderen en jongeren speelt zich online af. Hun veiligheid is niet enkel meer een zaak van een veilig thuis en een veilige straat. Daarom willen wij hen óók online beschermen. Met ChatLicense krijgen ouders en kinderen op een leuke en leerzame manier handvaten om samen in gesprek te gaan over wat ze online kunnen tegenkomen. Zo houden we kinderen samen veiliger in de digitale wereld, aldus burgemeester Yolanda Hoogtanders.
Meer informatie op de website van Roermond.